318? 770 391
jsme vám k dispozici od 8:00 do 18:00
  Položek v košíku: v hodnotě:
Náplně
3D tisk
Vašemu požadavku neodpovídá žádný záznam.
Přihlášení Zapomenuté heslo

Záruční a reklamační podmínky (ver. 1.17)

1. Vymezení pojmů:

  1. Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
  2. Dodavatel/Prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Kupující – vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
  4. Kupující - spotřebitel – je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
  5. Kupující - nikoli spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání a která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
  6. Kupující - obchodník – je osoba, která podniká v oborech výpočetní, kancelářská, telekomunikačná technika a nebo v jiném příbuzném oboru souvisejícím s předmětem činnosti dodavatele/prodávajícího.
  7. Záruční a reklamační podmínky/Podmínky – smluvní ujednání mezi prodávajícím a kupujícím v tomto dokumentu.

2. Obecná ustanovení:

  1. Tyto záruční a reklamační podmínky platí pro nákup a uplatnění reklamace v internetovém obchodu www.printwell.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, tedy ROYAL office & telecom, s. r. o. , se sídlem U Silvie 382, 294 71 Benátky nad Jizerou, IČ: 62966014, DIČ: CZ62966014, kontakt: prodej@printwell.cz,
    tel: +420 318 770 391, a kupujícího - spotřebitele. Tyto záruční a reklamační podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy.
  2. Tyto záruční a reklamační podmínky neplatí pro kupujícího - nikoliv spotřebitele.
  3. Nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy jsou rovněž Obchodní podmínky.
  4. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Vztahy neupravené těmito podmínkami se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

3. Jakost při převzetí

  1. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
  2. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
  3. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
  4. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
  5. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
  6. U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

4. Zákonná práva z vad

  1. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
  2. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
    • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
    • bezplatné odstranění vady opravou
    • přiměřenou slevu z kupní ceny nebo
    • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
  3. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  4. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  5. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  6. Pro inkoustové a tonerové náplně nebo pro tiskové hlavy nelze uznat záruční závady, pokud pro dané zařízení byly použity náplně, tonery či inkousty, které nejsou výrobcem daného zboží označeny za kompatibilní pro použité zařízení, a zároveň takové vady byly použitím takových náplní, tonerů či inkoustů způsobeny.
  7. Pro inkoustové a tonerové náplně nebo pro tiskové hlavy nelze uznat záruční závady, pokud kupující při jejich používání nepostupoval podle přiloženého návodu k instalaci. Pokud není návod k instalaci přiložen je nutné postupovat podle návodu k tiskovému zařízení.
  8. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

5. Způsob uplatnění reklamace

  1. Reklamované zboží je třeba doručit na adresu ROYAL office & telecom, s. r. o., U Silvie 382, 294 71 Benátky nad Jizerou.
  2. Zboží určené na reklamaci musí být zabaleno tak, aby nedošlo k dalšímu poškození přepravou.
  3. V krátkém průvodním dopise je vhodné uvést:
    • Stručný popis závady, ukázku vadného tisku (pokud je dostupná), druh a označení zboží.
    • Požadavek na způsob vyřízení reklamace.
    • Kopii faktury nebo číslo prodejního dokladu.
    • Kontakt na kupujícího, který bude sloužit pro vyrozumění o vyřízení reklamace.
  4. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  5. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
  6. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

6. Doprava reklamovaného zboží

  1. Reklamované zboží musí kupující dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání kupující postupuje podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace".
  2. O vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailovou zprávou.
  3. Kupujícímu - spotřebiteli může být po dohodě zboží zasláno (poštou nebo spediční firmou PPL).
  4. V případě, že kupující odmítne převzetí zásilky obsahující vyřízenou reklamaci nebo ji osobně nevyzvedne do 30 dnů od vyřízení, bude reklamace považována za uzavřenou a zboží bude zlikvidováno bez nároku na náhradu.

7. Závěrečná ustanovení

  1. Tato verze záručních a reklamačních podmínek nabývá platnosti a účinnosti dne 21. 2. 2017.
Dodáváme náplně pro tiskárny značek: HP, Canon, Dell, Develop, Samsung, Brother, Philips, Panasonic, Epson, Konica, Ricoh, Sharp, Oki, Xerox, Toshiba, Oce, Lexmark, Kyocera
Sídlo
Royal office & telecom, s. r. o. U Silvie 382 294 71 Benátky nad Jizerou
Kontakty
Tel.: +420 318 770 391 E-mail: prodej@printwell.cz Naše pobočky
Nabízíme

Kompatibilní tonery, inkousty, barvy, náplně a cartridge do tiskáren všech světových značek. Originální tonery, inkousty, barvy, náplně a cartridge do tiskáren všech světových značek. Kancelářské potřeby, baterie pro mobilní telefony a notebooky, Powerbanky. Záruční i pozáruční servis tiskáren.

GoPay Verified by Visa MasterCard SecureCode Visa Visa Electron MasterCard MasterCard Electronic Maestro CP PPL Ulozenka OCP
Facebook Mapa stránek

Jména výrobce nebo modelů tiskáren použitá na e-shopu slouží pouze pro účely specifikace výrobku. Výrobek byl vyroben bez jakékoli spolupráce s těmito výrobci.
Použitím nebo prodejem výrobku nejsou omezena žádná práva jiného výrobce nebo prodejce.

Tento web využívá cookies pro správné fungování a zvýšení vašeho pohodlí. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. O cookies ROZUMÍM